© 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone
Wideo zawiera informacje, a pod wideo szczegółowy opis i ANKIETA dla zainteresowanych
Poniżej ankieta, którą wypełnij najrzetelniej jak potrafisz, dzięki temu znacząco zwiększysz swoje szanse na dołączenie do naszego zespołu. Twoje kompetencje mogą być odmienne od tych, które aktualnie potrzebujemy – Stale się rozwijamy, a Twoja odpowiedź może nam pozwolić stworzyć stanowisko pracy specjalnie dla Ciebie.
Nasz IDEALNY pracownik powinien potrafić (nieidealnego możemy nauczyć):
Obsługa telefoniczna klienta:
Przeprowadzanie 15-minutowych rozmów telefonicznych, mających na celu zbadanie potrzeb klienta
Kontakt z klientami w celu identyfikacji bieżących potrzeb dotyczącej procesu nauki, finalizacji transakcji
Obsługa poczty email:
Odpowiadanie na wiadomości e-mail od klientów
Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wsparcie
Obsługa grup na Discord oraz Facebook:
Pomoc techniczna w obsłudze tych platform oraz w kwestiach dotyczących kursów
Weryfikacja uprawnień oraz przyznawanie odpowiednich rang
Akceptacja nowych członków grupy oraz aktywna pomoc
Obsługa platformy Web2learn – https://nietypowy-inwestor.elms.pl/
Weryfikacja użytkowników i nadawanie odpowiednich uprawnień
Sprawdzanie posiadanych produktów przez klientów
Obsługa mediów społecznościowych Instagram, Facebook, Tiktok:
Prowadzenie rozmów z aktualnymi klientami poprzez Social Media (Instagramie, Facebooku, Tiktok)
Rozpoczynanie oraz prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami poprzez Social Media (Instagramie, Facebooku, Tiktok)
Twoimi atutami będą:
podstawowe doświadczenie w tradingu
chęć realnej pomocy innym
otwartość na rozwój oraz zwiększenie kompetencji
empatia
umiejętność dopasowania się do różnych sytuacji
biegłość w obsłudze platform: Discord, Web2Learn/akademia, Zoom
biegłość w obsłudze Social Media: Instagram, Facebook, Tiktok
© 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone